1398-07-05 11:17
1130
0
65667
گزارش؛

بی تدبیری آموزش و پرورش گلستان در برخورد با نیروهای متخصص/سرمایه هایی که فدای استخدامی های جدید شدند

تعدادی از معلمینی که طی سال 93 به عنوان نیروی خرید خدماتی در مدارس استان گلستان مشغول به فعالیت بودند با استخدام شاغلین حوزه نهضت و پیش دبستانی از کار خود اخراج شدند و دولت و آموزش و پرورش هیچ گونه حمایتی از این قشر نداشتند.

به گزارش گلستان ما، تعدادی از معلمینی که طی سال 93 به عنوان نیروی خرید خدماتی در مدارس استان گلستان مشغول به فعالیت بودند با استخدام شاغلین حوزه نهضت و پیش دبستانی از کار خود اخراج شدند و دولت و آموزش و پرورش هیچ گونه حمایتی از این قشر نداشتند.

از آن جایی که تدریس در حوزه نهضت سواد آموزی با سیستم جدید آموزشی و ارزشیابی متفاوت بوده قطعا تدریس در این حوزه هم برای معلمان جدید و هم دانش آموزان مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

معلمان اخراجی آموزش دیده نظام جدید آموزشی ارزشیابی کیفی توصیفی هستند و با توجه به سابقه 5 ساله ای که در این زمینه دارند کنار گذاشتن آن ها به صلاح سیستم آموزشی نیست.

تعدادی از این معلمین اخراج شده در گفتگو با ساجد خبر اعلام کردند اداره کل آموزش و پرورش در استان در جواب به معلمان اخراجی گفته با توجه به استخدامی ها دیگر نیازی به آن ها ندارند و این افراد می توانند در نهضت به جای افراد استخدام شده مشغول به کار شوند تا شاید روزی استخدامی شامل حال این افراد هم شود.

این افراد که اکثرا در مناطق محروم استان از جمله گمیشان و بندرترکمن و... با کمترین امکانات و حقوق و مزایا به تدریس مشغول بودند حقشان نیست این ظلم در حقشان روا شود.

تحریریه ساجد خبر چندین بار برای پیگیری این موضوع با مسئولان آموزش و پرورش استان تماس گرفت اما متاسفانه تماس ها برای برقراری ارتباط نتیجه ای نداشت.

منبع: ساجد خبر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.